Adidas Originals

Ik ben dagelijks te vinden in sportkleding en op sneakers. Niet gek toch dat mijn favoriete merken sportmerken zijn? Nike, Reebok én Adidas Originals behoren daartoe. Adidas komt de laatste tijd echt met superleuke items en ik heb dan ook twee nieuwe items aan mijn collectie mogen toevoegen waar ik heel blij mee ben. Ik wil ze vandaag graag aan jullie laten zien.

13534282_688555504616537_495936021_n(1)


De legging is nu al één van mijn favorieten. Het is een zwarte strakke sportlegging, zo heb ik ze het liefst! Hij heeft elastiek in de taille en het Adidas logo staat groot op allebei de onderbenen. Superleuk bij een hele zwarte sportoutfit, vind ik! Het stofje is niet heel dik, dus op legday laat ik deze lekker in de kast liggen in verband met doorschijningsgevaar haha. De elastiek is smal en daarom vind ik de legging ook niet zo geschikt voor hardlopen, ik denk dat hij dan gaat afzakken. Verder is hij top voor fitness en ook tijdens groepslessen heb ik hem al gedragen. Hij is voor €27,99 te koop bij Otto.

 

 photo DSCN4368_zpstpr95kgn.jpg

 photo DSCN4372_zpsmuvu6ojh.jpg
En dit zijn mijn nieuwe sneakers! Het zijn de Adidas ZX Flux Verve in het zwart met rosé goud! De rosé gouden details bevinden zich op de achterkant van de schoen én aan de uiteinden van de veters. Ik vind ze echt heel leuk en daarnaast lopen ze ook nog eens heel lekker. Ze passen onder ál mijn werkkleren (felroze, rood, paars) en daarnaast draag ik ze ook gewoon in mijn vrije tijd! Deze heb ik voor €99,99 besteld op Otto.

Adidas stelt me eigenlijk nooit teleur, ook deze keer weer niet! Ik ben superblij met mijn nieuwe items.
XOXO, Simone

7 thoughts on “Adidas Originals

Laat je een reactie achter? :-)

