Gepersonaliseerd armbandje

Sieraden, ik krijg er geen genoeg van. Ik wissel fashion items graag af met mooie en kwalitatieve sieraden. Bij deze sieraden kom ik dan ook altijd weer terug en zo draag ik ze jaren. Afgelopen week heb ik een heel mooi sieraad aan mijn collectie mogen toevoegen, ik kon dan ook niet wachten om deze aan jullie te showen! Van Names4ever mocht ik een gepersonaliseerd sieraad kiezen, na een kijkje op de website was ik er al heel snel uit, het werd een zilveren bedelarmband mΓ©t gepersonaliseerde bedel.

 photo DSCN4363_zpsv0njgiti.jpg
Op Names4ever kun je kiezen uit tal van sieraden en deze kun je dus allemaal laten personaliseren. Denk hierbij aan bijvoorbeeld een naamketting, een letter ketting, graveerplaatjes en allerlei soorten armbandjes. Ik had verwacht dat het wel even zou duren voor zo’n sieraad klaar was, maar Names4ever heeft het tegendeel bewezen, ik had het armbandje namelijk na 3 werkdagen al binnen!

 photo DSCN4358_zps9vafpyln.jpg
Mijn armbandje kwam heel mooi verzorgd binnen. Goed verpakt en in een mooi chique doosje. Heel leuk dus ook om iemand zo’n sieraad cadeau te doen. Die korte bezorgtijd vind ik echt goed, vooral omdat het sieraad natuurlijk nog gemaakt moet worden wanneer je het besteld. Bij je bestelling heb je ook altijd de ruimte om opmerkingen toe te voegen, erg fijn.

 photo Untitled 1_zpscbpyw27m.jpg

Ik heb gekozen voor een zilveren armand met de lotusbedel. Het hangertje is 14 mm doorsnee groot en is met een haakje bevestigd aan de armband. De lotusbloem staat voor puurheid, schoonheid, innerlijke groei en verbinding met het universum. Ik vind dit een hele mooie achterliggende gedachte wat het voor mij extra leuk maakt om deze armband te dragen. Vroeger had ik een armbandje met mijn eigen naam daarin, op dit armbandje was ik altijd heel trots, ook daarom vind ik het mooi om nu weer zoiets te hebben.

Er is echt voor iedere smaak en ieder budget een sieraad te vinden. Zo kun je voor alle sieraden kiezen voor (echt!) zilver of goud en bijvoorbeeld steentjes laten toevoegen. Je kunt een heel opvallend sieraad laten maken, maar ook iets kleins. Het is maar net wat en hoe je het zelf wilt, je geeft het door aan Names4ever en zij maken het voor je!

De service vond ik onwijs fijn, ik werd goed op de hoogte gehouden van de vorderingen van mijn bestelling. Ik kreeg een bevestiging, een mail toen mijn sieraad klaar was en toen het op de post ging! Mijn bedel kost inclusief graveren €20,95, de armband (”zilveren armband jasseron”) is de koop voor €26,95.

XOXO, Simone

6 thoughts on “Gepersonaliseerd armbandje

  1. Hey je bent er weerπŸ™‚ Wat een leuk armbandje, cute! Veel mooier dan zo’n naamketting, vind ik persoonlijk.

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

