Ik ben terug!

Zo, dat is alweer een hele tijd geleden! Ik ben het bloggen niet vergeten, heb het zelfs gemist, maar had / heb er in mijn huidige planning niet echt de tijd meer voor. Toch vond ik dat erg jammer en zo nu en dan hoorde ik dat ook van lezers. Na een gesprek met goede vriendin Julia kwam ik tot de conclusie dat ik best zo nu en dan een blogje kan plaatsen en dat is wat ik ga doen! Er zijn best een hele hoop dingen veranderd in mijn leven de afgelopen maanden. Tijd om jullie eerst eens bij de kletsen.



Studie
Ik ben begonnen aan een nieuwe studie. Ik volg de studie gewichtsconsulente en hoop volgende zomer hiermee klaar te zijn. Ik vind het super interessant om met voeding en sport bezig te zijn en te merken welk effect dit kan hebben op je lichaam. Misschien volg je me nog wel op Instagram, waar je kan zien dat ik er heel veel mee bezig ben! Daarnaast maak ik zo nu en dan voedingsschema’s voor bekenden, waar ik veel voldoening uit haal en natuurlijk veel van leer.

Werk
Ik werk zo ongeveer 30 uur per week bij Futuro Fitness, de leukste sportschool van Tilburg (én Terneuzen). Ik heb het hier super naar mijn zin en ga altijd met plezier naar mijn werk! Daarnaast is het lekker dichtbij huis, wat extra fijn is. Ik ben heel veel op mijn werk te vinden, want naast werken sport ik ook zo’n 4/5/6 keer in de week.

 

Liefde
Ik heb een héle fijne relatie en het gaat onwijs goed! We wonen samen, de reden dat ik zo dichtbij mijn werk woon haha. Het bevalt heel erg goed. Dat betekend ook dat ik niet meer in mijn studentenhuis woon, een periode die wel eens afgesloten mocht worden. Ik ben heel blij dat ik daar weg ben en dat ik nu zo’n fijn thuis heb.

Sport
Sporten is steeds belangrijker voor me geworden. Ik ben begonnen met personal training (wat wil je met een vriend die personal trainer is?!) en doe daarnaast aan bootcamp, yoga, sprint en bodypump. Ik voel me steeds sterker en fitter worden en dat is echt een top gevoel!

♥ Voeding
Ik ben heel veel met voeding bezig. Naast dat ik heel graag uiteten ga of op een terrasje zit, vind ik het ook heel leuk om zelf veel te koken en nieuwe dingen uit te proberen. Ik ben nu bezig met My Killerbody Motivation van Fajah Laurens. Ik zit in mijn tweede week en ben zeker van plan jullie hierover op de hoogte te houden, want tot nu toe bevalt het goed!

Jullie gaan weer meer van mij horen!
XOXO, Simone

2 thoughts on “Ik ben terug!

  1. Jeej! Wat leuk om te lezen allemaal. Ik heb afgelopen week ook voor het eerst sinds maanden weer een artikel online gezet.. eigenlijk om precies dezelfde reden als die van jou.😉 Wat kan er in een paar maand tijd veel veranderen zeg. Fijn dat het samenwonen zo goed bevalt! Ik kijk uit naar de blogjes die je af en toe zult plaatsen. Liefs X

    Like

  2. Gefeliciteerd dat je samenwoont!
    Je bent goed bezig en sport zoveel.
    Ben zo benieuwd hoe je dan gaat eten.
    Leuk al die veranderingen…..
    Ik kijk weer erg uit om je posts op jou blog te gaan lezen…..

    Xoxo

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

