Wat ik bestel bij Body&Fit

Body & Fitshop, wie kent het niet? Ik denk dat iedereen wel iemand kent die er besteld en dat was dan ook de reden dat ik zo nieuwsgierig werd naar deze webshop aan het begin van mijn ”fitjourney”. Inmiddels ken ik de webshop op mijn duimpje en plaats ik ongeveer elke maand een bestelling. Inmiddels heb ik favorieten en producten die ik steeds weer opnieuw koop. Natuurlijk deel ik deze vandaag met jullie.

 photo Untitled 2_zpsjiu7ermj.jpg

De bidons zijn heel fijn! Lekker niet en zijn heel lekker groot. €3,90 is wat ze kosten, daar kan weinig mee mis gaan.
Body&Fit staat boordevol verschillende repen. Mijn favoriet is en blijft de smartbar. Een relatief klein reepje met zo’n 150 kcal. Vol met eiwitten en verkrijgbaar in allerlei lekkere smaken. Door een aantal keer per week zo’n reepje te eten, stil ik mijn zoete trek. Mijn favorieten zijn chocolade, coconut en cookies. €9,90 voor 12 repen.
Smart Protein, proteïne poeder die je kan gebruiken voor shakes maar ook in het beslag van je eiwitpannenkoeken, in je havermout, door je kwark etc. Cookies & cream is by far mijn favoriet. Mocht je het voor het eerst proberen dan kan je een variety pack kopen, dit is een doosje met allerlei verschillende smaken in portiezakjes. De prijs verschilt, omdat je verschillende formaten verpakkingen hebt.
Whey protein balls, oh jongens! Als je van kwark houdt, moet je deze proberen. Pure chocolade en yoghurt zijn mijn favo, maar deze aardbeien variant mag er ook wezen. Knapperige bolletjes met daaromheen een dun laagje met een smaakje naar keuze. €4,90 voor een doosje, de prijs vind ik het enige minpunt.
Whey choco. Nutella, maar dan met iets betere macro’s (voedingswaarden). Try this, you will thank me later. €3,90.
Smart Bonbons, voor als je een keer het gevoel wil hebben dat je toch cheat. Heerlijk bij een kopje thee, op de bank met een serie. Het zijn geen bonbons maar eigenlijk gewoon kleine eiwitreepjes. Voor €4,90 heb je 16 stuks.

Ik denk absoluut niet dat deze producten heel gezond zijn. Het zijn en blijven bewerkte producten, maar wel producten met minder vetten, suikers en koolhydraten en lekker veel eiwitten. Wanneer ik deze producten, minimaal (!), in mijn eetpatroon verwerk stil ik hiermee mijn zoete trek wat ervoor zorgt dat ik niet ga cheaten op momenten dat ik dat niet van plan ben. Het helpt me gezond te blijven genieten. Ik zou dus niet adviseren om dagelijks meerdere van deze producten te gebruiken, maar zo nu en dan zou ik zeggen; enjoy it!

XOXO, Simone

3 thoughts on “Wat ik bestel bij Body&Fit

  1. Fijn dat je er weer bent….
    Goed artikel!
    Jammer dat dit toch producten zijn waar suikers etc. in zitten.
    Goed dat je vermeld dat men dit niet dagelijks moet gebruiken.
    Ben benieuwd of je er ook kilo’s door verliest want jij sport ook nog.

    Xoxo

    Like

  2. Oh, wat leuk dat je je favorieten deelt. Ik heb hier nog nooit iets besteld, want ik ben niet zo’n fitjunkie (eerder het omgekeerde). Toch zou ik ook wel wat gezonder willen gaan leven. Een bidon moet ik zeker hebben, ook al sik niet sport, want ik drink te weinig water.

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

