Gymwear – Hip to the Gym

Fashionable de gym instappen helpt mij écht. Het geeft me net dat duwtje in de rug om weer te gaan, het maakt me een stukje zelfverzekerder en het voelt als een beloning voor mezelf. Regelmatig shop ik nieuwe sportkleding en naast bovenstaande redenen, doe ik dat natuurlijk ook omdat ik het nodig heb. Wanneer je vaker gaat sporten merk je dat je behoefte hebt aan wat meer afwisseling (en wat meer rust, niet elke dag de wasmachine aan hoeven zetten ;)). Ik kwam altijd uit bij Nike, Adidas en H&M en besloot op zoek te gaan naar iets nieuws. Ik kan jullie alvast verklappen; binnenkort ga ik Hip to the Gym .

 photo Untitled 7_zpshk34qqw6.jpg
Hip to the Gym is een Nederlandse webshop welke sportkleding verkoopt. Dit is niet zomaar kleding, maar allemaal kleding die is gemaakt om op je best, fijnst en mooist in te sporten. Er worden onder andere merken verkocht die lastig in Nederland verkrijgbaar zijn en dat maakt het extra leuk. Ook hebben ze een aantal stukken van eigen label en een grote collectie Only Play, hoe leuk!

Afbeeldingsresultaat voor halter icon Only Play sport BH met uitneembare padding, €21,95
Afbeeldingsresultaat voor halter icon ICANIWILL sport BH met uitneembare padding, €36,00
Afbeeldingsresultaat voor halter icon ICANIWILL hoodie, roze of grijs, €45,00 en €48,00
Afbeeldingsresultaat voor halter icon Only Play sporttas, €12,95
Afbeeldingsresultaat voor halter icon ICANIWILL sporttop, voorkant zwart, achterkant wit,€38,00
Afbeeldingsresultaat voor halter icon ICANIWILL sportlegging effen, €75,00
Afbeeldingsresultaat voor halter icon ICANIWILL sportleggings met print, €65,00
Afbeeldingsresultaat voor halter icon Only Play  sporttop, €17,50
Afbeeldingsresultaat voor halter icon Only Play sportshirt, €26,95

Mijn favorieten heb ik hierboven voor je op een rijtje gezet. ICANIWILL is een Scandinavisch merk waarvan alleen de naam me al blij maakt. Alle stukken zijn prachtig en schijnen ook geweldig te zitten. De tights schijnen lekker hoog en stevig te zijn; sounds perfect to me! Ook Only Play heeft hele leuke en betaalbare items. Mijn eerste bestelling komt eraan hoor. Lets go Hip to the Gym!

XOXO, Simone

2 thoughts on “Gymwear – Hip to the Gym

Laat je een reactie achter? :-)

