Mijn nieuwe horloge

Is ‘ie niet mooi? Wat ben ik toch blij met mijn nieuwe horloge. Mijn blog gaat natuurlijk vooral over gezond leven, voeding en sporten en dat is omdat dat mij gelukkig maakt. Maar zoals je in mijn bio, links in de sidebar leest, schrijf ik over alles wat me gelukkig maakt en daarom kon ik het niet laten dit pareltje met jullie te delen. Ik heb hem cadeau gekregen van de allerliefste, gewoon zomaar.

Het is een Michael Kors horloge in het zilver. Het is een hele mooie platte klok en band. De band is zo dun dat ik het net op een armband vind lijken, heel chique. De steentjes en de simpele wijzerplaat vind ik ook prachtig. Het horloge past overal bij en ik ga hem dan ook elke dag met heel veel plezier dragen. Ik kan met geen beter gevoel de tijd in de gaten houden, denk ik!

XOXO, Simone

6 thoughts on “Mijn nieuwe horloge

  1. Prachtig! Het is inderdaad echt een pareltje. Ik heb een rosรฉgoud Michael Kors horloge maar zou ook graag een zilveren willen!

    Like

Laat je een reactie achter? :-)

