My Killerbody Motivation – Food & sports diary

Wat eet je dan zoal, tijdens het Killerbody Dieet van Fajah Laurens? Dat is een vraag die ik de afgelopen week vaak kreeg van mensen om mij heen. Afgelopen week heb ik op mijn blog besproken wat ik van het boek vind; tijd om ook met jullie te delen wat ik eet.

 photo IMG_1719_zpsqksxmhvq.jpg

Vandaag deel ik de eerste 3 dagen van fase 1. Ik heb zelf wel wat gesleuteld en veranderd aan de avondmaaltijden. Deze zijn dus niet exact zoals in het boek. Wel heb ik de hoeveelheden aangehouden.

Maandag
Afbeeldingsresultaat voor apple vector ontbijt: 200 gram magere Franse kwark, 1 appel, kaneel
tussendoor: halve komkommer
lunch: 1 volkorenwrap met sla, avocado en 5 plakjes kipfilet
tussendoor: appel met kaneel
avondeten: salade van sla, komkommer, paprika, avocado, champignons en een stuk gegrilde zalm
tussendoor: smartbar van Body&Fit

Afbeeldingsresultaat voor dumbbell icon rug, biceps, triceps 

 photo IMG_1742_zps82lfsrwc.jpg

Dinsdag
Afbeeldingsresultaat voor apple vector ontbijt: 1 speltboterham met een omelet van 2 eiwitten en 1 heel ei
tussendoor: peer
lunch: 2 speltcrackers met kipfilet en 2 gekookte eitjes
tussendoor: mueslibol met pindakaas
avondeten: 100 gram (gekookt gewogen) volkoren penne met een saus van tomato frito, tomatenpuree, champignons, paprika, ui, courgette en mager rundergehakt
tussendoor: proteïne shake
Afbeeldingsresultaat voor dumbbell icon bootcamp

 photo IMG_1728_zpsqldxg7ql.jpg

Woensdag
Afbeeldingsresultaat voor apple vector ontbijt: proteïne pannenkoek gemaakt van 2 eiwitten, 1 ei, 30 gram havermout, 1 schep cookies & cream proteïne en een halve banaan
tussendoor: 100 gram huttekase met kaneel
lunch: salade van sla, rode ui, komkommer, augurk, een blikje tonijn op water, 1 speltcracker en een beetje magere yoghurt als dressing
tussendoor: perzik
avondeten: kogelbiefstukje, boontjes, champignons, ui en courgette
tussendoor: proteïne shake en een peer
Afbeeldingsresultaat voor dumbbell icon benen, billen, buik

Kleine sidenote is wel dat het dieet eigenlijk is bedoeld om af te vallen. De eerste 4 weken mag je dan ook niet cheaten. Ik hoef niet af te vallen, maar heb andere doelen die ook met dit dieet te bereiken zijn doordat er zoveel eiwitten aan toegevoegd zijn. Ik heb dus wat kleine aanpassingen gemaakt, die voor mij werken!

XOXO, Simone

One thought on “My Killerbody Motivation – Food & sports diary

Laat je een reactie achter? :-)

