Training – back & biceps

Het lijkt me leuk jullie zo nu en dan mee te nemen in mijn trainingen. Zoals ik al vaker heb beschreven doe ik 2 a 3x in de week aan krachttraining, volg ik 1x per week bootcamp en probeer daarnaast nog 1x HIIT of yoga te doen. Vandaag deel ik mijn favoriete back & bicep workout met jullie.



Warming up
6 minuten cross trainer
stretchen en losmaken

Training
Afbeeldingsresultaat voor dumbbell icon 3x 10 herhalingen bend over barbell row
Afbeeldingsresultaat voor dumbbell icon 3x 10 herhalingen latt pulldown (voor je borst laten eindigen)
Afbeeldingsresultaat voor dumbbell icon 3x 10 herhalingen dumbell row, beide armen
Afbeeldingsresultaat voor dumbbell icon 3x 10 herhalingen seated barbell bicep curl (kan ook met losse dumbells mocht je dat fijner vinden)
Afbeeldingsresultaat voor dumbbell icon 3x 10 herhalingen rope pushdown
Afbeeldingsresultaat voor dumbbell icon 3x 10 herhalingen (weighted) hyperextension (schijf in je armen houden)


Workout
10x kettlebell swing, 10x push up achter elkaar, 5 keer herhalen

Cooling down
5 minuten stretchen / foamrollen
5 minuten fietsen

Wat zijn jouw favoriete oefeningen voor het trainen van je rug en biceps?
XOXO, Simone

One thought on “Training – back & biceps

Laat je een reactie achter? :-)

