My Jewellery – wishlist

Nieuw seizoen, nieuwe garderobe! Ik vind het heerlijk om te shoppen en kwam bij de webshop My Jewellery wel héle leuke items tegen. Vandaag deel ik met jullie wat er op mijn lijstje staat. Het is van alles, van jurkjes tot sieraden en warme truien. Benieuwd? Kijk dan snel verder.

 photo wishlist my jewellery_zpsd0vhtn8d.jpg

Jurkje met bloemen,super leuk met een dikke panty en laarsjes – €39,95
Zwarte trui met een ribbeltjes patroontje – €24,95
Quote ring La vie est belle – €14,95
Roze vest, lekker los, comfy en warm – €49,95
Classy zwart met zilveren horloge, met alles te combineren en heel stijlvol – €39,95
Zwart leren jasje met wollen kraag. Net wat anders dan een standaard bikerjasje – €69,95
Kettinkjes, met een maantje of met een lettertje, ik vind ze allebei super – €19,95
Armbandjes, zowel los als gecombineerd heel leuk – lettertje €19,95, bangle €14,95
Warme trui, natuurlijk weer in het zwart. Wat je hier ziet is de achterkant – €49,95
Chique jurkje met een coating in een leuk model, leuk voor de feestdagen of een feestje! –  €39,95

Ik denk dat ik voor het jurkje met bloemen, de knot bangle, het maan-kettinkje en de warme trui met tekst op de achterkant ga! Wat zou jij kiezen?

XOXO Simone

3 thoughts on “My Jewellery – wishlist

Laat je een reactie achter? :-)

