Mijn favoriete geuren

Parfum en eau de toilette, ik ben er gek op! Het is en blijft een bijzonder cadeautje om te krijgen of aan jezelf cadeau te geven. Met een geur kan je lang doen en draag je tijdens allerlei gelegenheden. Doordat je geur snel koppelt aan herinneringen krijg je al snel bepaalde gevoelens bij een geur. Daarnaast vind ik het heel leuk dat iedereen zijn eigen specifieke smaak heeft qua geuren en dat geurtjes ook bij iedereen anders ruiken. Vandaag deel ik mijn favorieten met jullie.

Black Opium – Yves Saint Laurent
Olympea – Paco Rabanne
Alien – Thierry Mugler
Abercrombie & Fitch –
La Vie Est Belle – Lancome

Ik denk dat veel mensen deze geuren wel met elkaar kunnen rijmen. De een is wat sterker en zoeter dan de ander, maar ze vallen denk ik wel allemaal in hetzelfde straatje.

XOXO, Simone

4 thoughts on “Mijn favoriete geuren

Laat je een reactie achter? :-)

